"

Nikt nie ma większej miłości, od tej, gdy ktoś życie swoje oddaje za przyjaciół swoich. /J 15, 13/

wtorek, 24 lipca 2012

M.m.z. rozmowy, spotkania..

Wiem bardzo dobrze, że boli życie, bolą kłopoty, boli obumieranie, bolą narodziny...
Wiem jedno. Jezus mówi Prawdę:
"Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity." /J 12,  24/
Wyjątkowa ta pieśń - modlitwa, wołanie:

Na nowo stwarzaj mnie
Na nowo stwarzaj mnie 
Niechaj z Ducha zrodzę się 

To Ty jesteś Ożywicielem 
Tchnij nowe życie w moje martwe ciało
To Ty jesteś Odnowicielem
Spraw by me serce żywe się stało

To Ty jesteś Miłości Płomieniem
Przyjdź i rozpal przygaszone serce
To Ty jesteś Ożywczym Strumieniem
Niech z boku Chrystusa nowe życie czerpię

To Ty jesteś duszy oczyszczeniem
Niech me rany obmywa Krew z drzewa życia
To Ty jesteś moim Odpocznieniem
Niech w ramionach Krzyża, Twój powiew mnie porusza

To Ty jesteś moim Pragnieniem
Niechaj me serce Twojej woli szuka
To Ty jesteś moim spełnieniem
Daj mi dziś Panie narodzić się z Ducha. 
 

da

da